Waarom
Waarom dan?
We zien nog vaak webteksten voorbij komen die helemaal ‘naar binnen’ gericht zijn. Teksten die gaan over het bedrijf zelf en niet over de reden waarom een onderneming zijn business op een bepaalde manier drijft.
Wat is dan die reden?
Geld, is dat de reden van het ondernemen? Misschien is dat wel de motivatie om elke dag uit bed te stappen en aan de slag te gaan, maar het is niet de ziel… de hartslag van jouw drive.
Bijna iedereen weet ’s morgens wat hij gaat doen, en hoe dat gedaan gaat worden. Maar weinigen zijn zich bewust van het ‘waarom’.
Dat zijn de betere teksten.
Teksten die vertellen over jouw passie, jouw geloof! Want die gaan voor de muziek van het succes uit. Daarom zou je eens moeten opschrijven wat jouw overtuiging is, dat wat jou bezielde om een bedrijf te beginnen. De passie waarmee je de zaken aanpakt is de basis van een goed verhaal.
De klant koopt het ‘Waarom’.
De klant koopt jouw geloof en het daarbij behorende gevoel dat het wel goed zit met deze transactie. Dat is geen keiharde, zakelijke overweging. Dat goede gevoel, die band met jouw ‘waarom’ ruimt alle beren op zijn aankooppad uit de weg!
Bekijk je webteksten eens vanuit dat ‘waarom’ perspectief. Dat is een eye-opener! Of kijk eens naar het filmpje! Het is al wat ouder, maar heeft aan importantie nog steeds niets ingeboet.
Als je contact met Tekst- en Reclamebureau Inobis opneemt is dat Gratis én Vrijblijvend!
Je hoeft je geen zorgen te maken dat de teller meteen begint te lopen.
Wij vinden iedere kennismaking met een lekkere bak koffie de moeite waard.
Dus bel ons gerust op T 077 400 63 46