Tekst voor vlees en bloed

Het zal zo ergens rond 2007 zijn geweest dat we in opdracht teksten begonnen te schrijven met als belangrijkste doel ‘het verleiden van Google!’.

Teksten die ingezet werden om Google te overtuigen van de kwaliteit en waarde van een website en daardoor een hoge ‘ranking’ te krijgen.

En nu dan?

In de afgelopen jaren is dat eigenlijk niet anders geworden, nog steeds is de positie binnen Google’s Hitlijst een punt waarop je als ondernemer wilt scoren… en een punt waarop wij als reclame- tekstbureau worden afgerekend.

    Inobis, kunnen jullie een eerste plek garanderen?

    Néé, natuurlijk niet! Bedrijven die dat wel doen zijn oplichters. Er zijn van die struikrovers die garanties geven voor top-posities op vooraf bepaalde zoekopdrachten. Maar dat zijn dan wel zodanig unieke combinaties van sleutelwoorden, daar zoekt geen hond op!

    Wat is dan de juiste weg?

    Allereerst moet je beseffen dat Google steeds meer ‘vlees én bloed’ begint te naderen. Deze zoekmachine is ondertussen veel meer dan een stukje slimmigheid dat zoekwoorden kan lokaliseren. Gevoed door onophoudelijke stromen data is Google in staat om zoekopdrachten persoonlijk en doelgericht uit te voeren. De getoonde resultaten zullen meer en meer aansluiten bij jouw wens als mens van vlees en bloed.

    Schrijf dan ook voor ‘Vlees en Bloed’!

    Begin met een gerichte pen en vaste hand aan tekst die een écht menselijke lezer interesseert en aan zich kan binden. Een tekst die oplossingen biedt voor het probleem dat ze bij Google hebben ingetikt!

    Problemen intikken?

    Yep, in beginsel gaat iedereen een zoekopdracht aan met een onderliggend ‘probleem’. Waar ligt de Lidl in Lutjebroek, wat is het beste café in Venlo… en zo kun je er nog wel meer verzinnen. Zoals je ziet bestaan zoekopdrachten meestal uit meerdere woorden waarvan de lokatie er bijna altijd ééntje is.

    Wat moet een goede tekst dan allemaal hebben?

    Allereerst wil je natuurlijk beschrijven welke dienst of product je gaat aanbieden. En daar hoort zeker een lokatie bij. En die beiden moeten door eerlijke verhalen steun krijgen. Daarbij moet het leesbaar blijven. Wij hebben het dan over ‘Taalniveau B1’. Nederlands voor het merendeel van de bevolking, prettig leesbaar en voor bijna iedereen te begrijpen.

    Jij bent de onbetwiste leider!

    We hebben al eens gesproken over autoriteit, jouw deskundigheid, jouw passie, jouw vakkundigheid… allemaal pijlers onder een kreet die in de marketing vaak valt: Thought Leadership. We willen dat de lezer ons als onbetwist opperhoofd gaat zien, de wijze op de berg (zie plaatje)! Want dan alleen is de keuze voor jouw bedrijf verantwoord. Je wilt toch in zee met ‘the Best’.

    Ondersteun je autoriteit

    Daar gaat wel tijd in zitten. Want hiervoor moet je dus je aanwezigheid op Social Media, Blogs, Fora en je eigen Website continu blijven voeren met artikelen die jouw autoriteit ondersteunen. En dan liefst in combinatie met ‘offline activiteiten’. Want de gedachte dat offline dood is, die is fout! De kracht zit ‘m in de combinatie. Een doordacht samenspel van on- en offline activiteiten met een congruente (lees gelijkwaardige, stabiele) uitstraling.

    Dus wil je een Strategie

    Een strategie voor een slim samenspel van goede tekst, een constante uitstraling, onbetwist leiderschap, en dat on- en offline!

    Kun je daar wat hulp bij gebruiken?

    Je weet ons te vinden! Tenslotte ben je ook hier terecht gekomen.

    Waarom

    Waarom dan? We zien nog vaak webteksten voorbij komen die helemaal ‘naar binnen’ gericht zijn. Teksten die gaan over het bedrijf zelf en niet over...

    Call to Action

    We hadden al een keer aangegeven dat bijvoorbeeld een TelSell geen moment voorbij laat gaan om aan te geven dat je nu écht moet bestellen... omdat:...

    Tekst voor Web

    Inobis is een tekstbureau in Venlo met oog voor SEO en Contentmarketing. Webtekst schrijven is een vak.

    De Contentkalender

    Inobis helpt met het schrijven, bedenken en automatiseren van berichten voor Social Media met het platform van Coosto. De zogenaamde contentkalender.

    You are what you is!

    Tekst- en Reclamebureau Inobis in Venlo zorgt voor een congruente online identiteit die dicht bij de ondernemer staat.

    Tel Sell, I love it!

    Er zijn van die momenten dat we even een uurtje ‘Tell Sell doen’. Even lekker ‘glotzen’ naar die overdreven Amerikanen die één of andere elektrische...

    Voor vlees en bloed

    Tekstbureau Inobis in Venlo schrijft voor mensen van vlees en bloed met aandacht voor de wensen van zoekmachines SEO

    Waar heb je het over?

    Als we bij relaties komen die nog niet echt met Social Media bezig zijn maar een inhaalslag willen gaan maken, dan zeggen die meestal; “We willen...

    Content met uw content?

    Waarom is de juiste content, goede tekst zo belangrijk voor resultaat? Inobis legt het uit!

    CONTENTKALENDER

    CONTENT, TIMING, PLANNING

    Wij helpen bedrijven en instellingen met content-creatie voor Social Media en Website. Daarnaast zorgen we voor een goede timing, strakke planning en geautomatiseerde plaatsing.

     

    Daarvoor werken we met de software van Coosto.

    INCOMPANY COMPETENCES

    MARKETING

    Google gecertificeerd Online Marketing, HBO Contentmarketing en Contentstrategie, HBO Bedrijfseconomie, Social Media Marketing, OU Marketing & Marketingmanagement, Online Verkooptechnieken, Storytelling.

    WEBDESIGN

    Joomla!, XHTML5, CSS3, AJAX, PHP, Magento, Wordpress.

    GRAFISCH

    Adobe Indesign, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe Flash, Adobe Premiere.

    DIVERSEN

    Fotovakschool, Excel, Sketchup 3D.